Історія

Наша історія почалась в 1995р,саме в цьому році були відкриті перші магазини торгової мережі"Велике пузо"
Власники почали свій бізнес з відкриття  трьох невеликих  магазинів на території Новомосковського району Дніпропетровської області. Розширення мережі та поступове зростання торгових точок привели до створення бренду " Велике пузо". Останній рік наша мережа рухаеться по напрямку франчайзингу.
Франчайзинг є перевіреним методом ведення бізнесу,який з успіхом застосовуеться в багатьох галузях, тисячами бізнесменів в цілому світі. Франчайзинг дозволяе мати власний бізнес франчайзі(користувачеві) під успішною торговою маркою франчайзера(правовласника)
На сьогоднішній день  торговельна мережа"Велике пузо" є найбільшою в Новомосковському районі.

 

Наші прагнення

"Велике пузо" - це роздрібна мережа магазинів самообслуговування Новомосковського району Дніпропетровської області.
Основний напрямок асортиментної політики магазинів "Велике пузо" -
продукти харчування та товари повсякденного користування. Товарний асортимент нараховує понад 3000 одиниць найменувань.Ми тісно співпрацюємо з відомими торговими марками,дбаємо про якість ,ширину і глибину асортименту.Команда наших фахівців веде роботу спрямовану на введення соціально-значимих товарів та товарів першої необхідності,що дуже затребуване покупцями на ринку продуктового роздробу.Саме така наявність подібних товарів вигідно виділяе наші магазини серед конкурентів.
Ми цінуємо нашого покупця і прагнемо,щоб навіть в самих віддалених
куточках Новомосковського району відчувалась зручність європейського рівня обслуговування.
Одним із основних принципів роботи нашої мережі є - зручність.
Зручність в розташуванні,в режимі роботи, в виборі та придбанні товару.
 
 
Цінності "Великого пуза"
Дудка Андрій Павлович

Дудка Андрій Павлович - завідувач гаражем мережі магазинів «Велике Пузо»

1. Які цінності вашої компанії?

Своєчасна заробітна плата.

2. Ваша компанія існує з 1995 року, які, на вашу думку, були найважливішими досягнення компанії Велике Пузо?

Подолали кризу.

3. Яка частка успіху і везіння у Вашому бізнесі?

Працьовитість.

4. Чи є у Вас свій девіз, місія?

Прагнути сьогодні зробити більше ніж вчора.

5. Як до Вас прийшов перший успіх?

Завдяки наполегливості і прагненню.

6. Які найбільші труднощі компанія Велике Пузо подолала за час існування?

Конкуренція.

7. Ви працюєте в дуже конкурентному ніші, в чому перевага компанії Велике Пузо?

Якість картки, цінова політика в районній мережі.

8. Які плани у компанії Велике Пузо на майбутнє?

Розвиток, розширення ринку збуту.

9. Мережа Велике Пузо зарекомендувала себе на ринку праці, як хороший роботодавець. Який секрет у компанії Велике Пузо в мотивації персоналу?

Злагодженість, взаєморозуміння і підтримка керівництва.

 

Овсянников Сергій Сергійович

Овсянников Сергій Сергійович - начальник юридичного відділу мережі магазинів "Велике Пузо"

  1. Які цінності вашої компанії?

Цінності нашої компанії визначаються культурою та способом організації нашої діяльності, поведінкою співробітників як усередині компанії, так і за її межами. Вони об'єднують людей незалежно від їхньої культури, місця проживання та освіти. Слідуючи цим цінностям, ми забезпечуємо взаємоповагу серед співробітників компанії і злагоджену роботу. Ми робимо все для наших споживачів, тому що саме вони вибирають нас. Ми прагнемо до лідерства, дивимося далеко вперед і не втрачаємо можливості вчитися і розвиватися. Ми беремо на себе відповідальність за свої дії і робимо внесок в покращення життя тих регіонів, де ми працюємо. Ми поважаємо і довіряємо один одному і своїм партнерам і разом досягаємо блискучих результатів. Ми отримуємо задоволення від спільної роботи і пишаємося нашими досягненнями.

  1. Ваша компанія існує з 1995 року, які, на вашу думку, були найважливішими досягнення компанії Велике Пузо?

-торговельна мережа "Велике пузо" налічує більше сорока магазинів і є найбільшою в Новомосковському районі.
- збільшення торгових точок компанії;
- збільшення асортименту продукції до 3000 одиниць найменувань;
- співпраця з відомими торговими марками;
- введення соціально - значущих товарів і товарів першої необхідності, що дуже затребувані покупцями на ринку продуктового роздробу;
- зручність в розташуванні, в режимі, в виборі і придбанні товару.

  1. Яка частка успіху і везіння у Вашому бізнесі?

На мій погляд, удачу потрібно готувати, везінням потрібно керувати. Копітка робота і якісна наполеглива праця - невід'ємна частина успішного розвитку нашої компанії.

  1. Чи є у Вас свій девіз, місія?

Визначення місії нашої компанії переслідує рішення наступних завдань:
- Виявити область активних дій компанії і відсікти шляхи розвитку, які ведуть в нікуди;
- Визначити основні принципи конкурентної боротьби;
- Виробити загальну базу для розробки цілей компанії;
- Виробити концепцію діяльності, що надихає співробітників організації.
- Мотивація співробітників нашої компанії.

  1. Як до Вас прийшов перший успіх?

Перший успіх прийшов, коли компанія визначила для себе основний фактор успіху, а саме, якісний товар.
Якісні товари - це рідкість на ринку. І погані товари теж часто зустрічаються, іноді навіть частіше, ніж хороші. А є привабливі товари. Це особлива категорія, яка буквально притягує клієнтів. Такі товари орієнтуються не тільки на якість. Виробники піклуються про своїх споживачів, звертають увагу на їх фінансове становище. Ідеальна продукція - це формула успіху компанії, вона притягує всім, починаючи з дизайну і закінчуючи зворотним зв'язком з клієнтами. Подібна стійкість дозволяє залучити нових клієнтів, ще більше зміцнитися на ринку, збільшивши лояльність до своєї діяльності.

  1. Які найбільші труднощі компанія Велике Пузо подолала за час існування?

- Маркетингова стратегія для вибору і залучення клієнтів;
- Завоювання стабільної стійкості на ринку;
- Вміння відстоювати попит на вже наявні позиції;
- Активна реклама;
- Підвищення якості послуг;
- Розширення сфери діяльності, масштабування.
- Конкуренція на ринку послуг і товарів;
- Зміцнення провідних підрозділів компанії, діяльність яких пов'язана з прибутком, забезпечення їх фінансовими, інформаційними, людськими та тимчасовими ресурсами;
- Ретельний відбір нових співробітників при прийомі на роботу відповідно до загальнокорпоративні вимогами, а також рівнем їх професіоналізму і практичного досвіду;
- Організація заходів, спрямованих на стабілізацію персоналу: впровадження системи мотивації з використанням переважно матеріальних стимулів.

  1. Ви працюєте в дуже конкурентному ніші, в чому перевага компанії Велике Пузо?

- Ми компанія, яка динамічно розвиваєтся.
- Ми надаємо послуги найвищої якості.
- Ми використовуємо тільки передові технології.
- У нас працюють професіонали своєї справи.
- У нас індивідуальний підхід до кожного клієнта.
- У нас вигідна система знижок.

  1. Які плани у компанії Велике Пузо на майбутнє?

- Збільшити кількість торгових точок;
- Створити умови для досягнення високого конкурентної переваги;
- Збільшити прибуток компанії;
- Вибрати цільові ринки і типи клієнтів, які найкращим чином будуть стимулювати зростання компанії;
- Просувати ефективні і результативні процеси діяльності компанії;
- Удосконалювати і розробляти нові сфери послуг на основі інноваційних рішень;

  1. Мережа Велике Пузо зарекомендувала себе на ринку праці, як хороший роботодавець. Який секрет у компанії Велике Пузо в мотивації персоналу?

Повага, визнання особистих заслуг кожного працівника, відчуття його значущості у власній компанії, комфортні умови роботи, доброзичлива атмосфера і позитивні емоції, черпаємі безпосередньо на робочому місці.

 

Ганенко Ірина Костянтинівна

Ганенко Ірина Костянтинівна - регіональний директор мережі магазинів "Велике пузо".

1. Які цінності вашої компанії?

Колективна праця над досягненням єдиного, максимально позитивного результату.

2. Ваша компанія існує з 1995 року, які, на вашу думку, були найважливішими досягнення компанії Велике Пузо?

        • Відкриття першого магазину самообслуговування.

        • Впровадження комп'ютерних технологій в магазини для зручності обслуговування клієнта та ведення обліку.

3. Яка частка успіху і везіння у Вашому бізнесі?

Удача і везіння - це те, що ми отримуємо в результаті великої колективної праці всієї компанії. Чим більше ми будемо працювати, тим буде більшою частка успіху і везіння компанії в даному бізнесі.

4. Чи є у Вас свій девіз, місія?

Девіз: "Не люди для нас, а ми для людей".
Місія:
        • Якісне обслуговування клієнтів
        • Хороша якість реалізованого товару
        • Відповідність споживчим бажання (щодо товару) і їх можливостям.

5. Як до Вас прийшов перший успіх?

Як тільки побачили на обличчях покупців посмішки і почули слова подяки. Ось він - Перший Успіх!

6. Які найбільші труднощі компанія Велике Пузо подолала за час існування?

Досягнення гідної альтернативи конкурентам, утримання високого авторитету компанії.

7. Ви працюєте в дуже конкурентному ніші, в чому перевага компанії Велике Пузо?

       • Зручне розташування великої кількості магазинів
       • Великий асортимент різних груп товару
       • Вигідні акційні пропозиції
       • Конкурентоспроможна цінова політика
       • Цікава дисконтна програма для постійних покупців нашої мережі магазинів

8. Які плани у компанії Велике Пузо на майбутнє?

       • Відкриття нових магазинів.

       • Підвищення якісних і кількісних показників.

9. Мережа Велике Пузо зарекомендувала себе на ринку праці, як хороший роботодавець. Який секрет у компанії Велике Пузо в мотивації персоналу?

       • Гідна, своєчасна оплата праці
       • Соціальний пакет
       • Кар'єрний ріст
       • Зручний графік роботи
       • Згуртований і дружний колектив
       • Можливість додаткового заробітку

 

Високовських Дмитро Борисович

Високовських Дмитро Борисович - начальник IT відділу мережі магазинів «Велике Пузо»

1. Які цінності вашої компанії?

Вічні.

2. Ваша компанія існує з 1995 року, які, на вашу думку, були найважливішими досягнення компанії Велике Пузо?

Автоматизація бізнес процесів

3. Яка частка успіху і везіння у Вашому бізнесі?

33%

4. Чи є у Вас свій девіз, місія?

Немає.

5. Як до Вас прийшов перший успіх?

Через сивину.

6. Які найбільші труднощі компанія Велике Пузо подолала за час існування?

Найважчі це нездоланні - а так як вони були подолані, то труднощів не було.

7. Ви працюєте в дуже конкурентному ніші, в чому перевага компанії Велике Пузо?

Ми вибираємо, нас вибирають ....

8. Які плани у компанії Велике Пузо на майбутнє?

Розширення!

9. Мережа Велике Пузо зарекомендувала себе на ринку праці, як хороший роботодавець. Який секрет у компанії Велике Пузо в мотивації персоналу?

Ну це ж секрет)

 

Чемерис Костянтин Анатолійович

Чемерис Костянтин Анатолійович - начальник відділу розвитку мережі магазинів «Велике Пузо»

1. Які цінності вашої компанії?

Головною цінністю нашої компанії є її працівники та покупці, заради комфорту і щастя яких, ми весь час вдосконалюємо і покоряем нові    вершини.

2. Ваша компанія існує з 1995 року, які, на вашу думку, були найважливішими досягнення компанії Велике Пузо?

Найважливішими досягненнями компанії за вказаний період є розвиток мережі магазинів, освоєння нових видів діяльності - відкриття мережі аптек, відділення "Нової Пошти".

3. Яка частка успіху і везіння у Вашому бізнесі?

Важко відповісти на це питання.

4. Чи є у Вас свій девіз, місія?

У мене немає девізу.

5. Як до Вас прийшов перший успіх?

Відкриття першого магазину в с. Майське я вважаю своїм першим успіхом в компанії.

6. Які найбільші труднощі компанія Велике Пузо подолала за час існування?

Криза в країні 2008 року і 2014 роки.

7. Ви працюєте в дуже конкурентному ніші, в чому перевага компанії Велике Пузо?

Перевага нашої компанії полягає в широкому асортименті пропонованої покупцям продукції та постійне відстежування новинок ринку.

8. Які плани у компанії Велике Пузо на майбутнє?

Подальший розвиток мережі магазинів і аптек, поліпшення добробуту працівників   компанії.

9. Мережа Велике Пузо зарекомендувала себе на ринку праці, як хороший роботодавець. Який секрет у компанії Велике Пузо в мотивації персоналу?

Надання конкурентної заробітної плати, уважне ставлення до кожного співробітника.